torsdag 24 juli 2008

Jack in Korea - A's version

Jag förstår inte varför ni ska vara så... likgiltiga.
Jag menar den här historien är ju helt otrolig. Hur många kan säga att dom blivit jagade av en knarkung i Korea. Jag skulle sätta det på min meritlista.

Vad jag har hört är att Jack åkte till Korea med kampsportgänget. Där spöade han skiten ur alla som var där (vilket inte är så konstigt, jag menar det är ju Jack vi pratar om). Sedan på kvällen skulle han gå ut och fira sin seger. Och han gjorde detta på Rock puben som K nämnde. Här bjöds han på fria drinkar för att han helt enkelt är bäst. Ett rykte om en sådan kampsportskung måste ju spridas rätt fort. Så han sitter och ödmjukt tar in sin victory och plötsligt kommer en kvinna fram och ramlar i hans famn. Vadå vad ska han göra? Putta bort henne? Hon ville ju bara gratulera. Så han tackar och tar emot. Jag har hört att hon var sjukt snygg också.

Efter mycket oskyldigheter så skulle dom ta festen till ett annat ställe. Så Jack och bruden slår följe ut ur Rock. Britten var ju en ful fylle skalle och var gone för länge sen, när Jack sen kom ut ur puben gick en kall ilning genom ryggraden. Han visste att nåt inte var rätt. Han vänder sig om och där står pubägaren med en AK47a eller nåt och riktar den mot Jack och bruden. Jack kastar sig framför bruden när kulorna börjar spruta. Så ädelt. Dom rullar bort och tar beskydd och smyger iväg i en gränd. Där tröstar Jack bruden med omtänksamma kyssar och det slutar i en timma passionerat gatugrändsknull. Väl ute ur gränden tar Jack bruden i sin famn, kysser henne igen och hittar en taxi. Dom sätter sig i taxin och Jack drar den oförglömliga repliken: Take us to a nice party.

Vilken hjälte.

/A

Inga kommentarer: