tisdag 2 september 2008

Fan-Mail I

Vårt första fan-mejl kommer bifogat nedan:

Hallo J.A.C.K.!.

Tänkte att nu måste jag skicka iväg ett mail till er (eller är det kanske bara du) som skriver denna ack så spännande blogg!

Jag var på en riktigt trevlig utflyttningsfest i somras. Där var det mycket folk, musik, dricka och optimismen låg liksom i luften :-)
Jack var egentligen inte bjuden men eftersom att han bara bodde ett stenkast därifrån så ringde jag och sa att han skulle kika förbi - vilket Jack också gjorde.
Men Jack kan inte ha nöje i att se andra ha roligt, utan att själv ha kul, så nykter som Jack var sa han: "Det går inte att vara på fest utan att dricka" och begav sig genast hem igen.

Vet inte om det var så intressant, men ni kan väl bre på den här historien en aning och jag vill utnyttja min rätt att förbli anonym. Så vänligen publicera inte mitt namn på bloggen. Tack!

Kämpa på med Jackten på Jack nu! Hur ska det gå då Jack är i Sthlm??

/Snitch

Inga kommentarer: