onsdag 3 september 2008

Antiklimax

Det här är ju typiskt. När jag, !, just blivit hedrad med att hjälpa till att kartlägga fenomenet Jack, så sticker han till jävla Stockholm. Jag hade storslagna planer på hur jag skulle bo i hans garage under några veckor, sno hans post och leta igenom hans sopor. På så sätt skulle jag redogöra för hans levnadsvanor och avslöja varenda liten egenhet. Ni skulle ha fått svar på frågor som: Petar Jack i näsan när ingen ser? Hur länge sitter Jack på toaletten i genomsnitt? Tjuväter Jack godis när hans Hapkidotränare inte ser? Brukar Jack fortfarande smygdansa bugg? Hur ser Jack ut när han ligger i fosterställning och fryser i sitt, enligt källan: Bamboschin, snuskigt kalla källarrum i Bureå?

Dessa frågor blir nu svåra att ta reda ut personligen, men om någon befinner sig i Stockholm och tycker sig finna svar på en av dessa ovanstående frågor så vet ni var tipsen hör hemma.

Från Bamboschin har vi för övrigt fått denna otroligt fina bild, min fria tolkning av vad den föreställer är en Jack som på fyllan har fått för sig att han dragit på sig hårlöss och därav tänkt diska sig själv ren i någon slags diskho, men vad vet jag?


/!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju "diskhon" på waynes=O

Anonym sa...

Känner mig ganska dissad. Jag är ju Stockholmare, jag har redan skickat mer eller mindre smaskigt jackskvaller och ändå blir jag ignorerad. Inget blir postat.

Antagligen ligger det i ert intresse att folk ska fortsätta misstänka mig som självaste hjärnan bakom det hela, och därför vore det väl dumt att erkänna mig som informatör...

Men men, bloggen är innehållslös och tråkig nu. Jack är borta och tills vidare är jag den enda som kan rädda er.

Kärlek - Ed

Anonym sa...

bara tove som gör såna där smileys =O inte så anonymt..